Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Bubbel

Av rataxes - 3 september 2008 21:45

Sista dagen i skolan. Vi lämnade ett grått Skellefteå efter oss. Bokstavligt talat alltså. (Det regnade). För första gången var vi 4 Umebor på bussen hem. Inte bara jag & S alltså. Jag har skrattat så jävla mycket idag så jag fått magsår. Eller gått in i en psykos. Det är svårt att säga exakt vad. Jag misstänker dubbeldiagnos.


Nu börjar allvaret. Jag har skrivit ett brev till min "önskeplats" att få utföra fältstudien på. Håll tummen för mej nu!!


Ska på UB imorgon & hämta en bok. Om den inte är grymt "svår" att läsa, & inte skitfet, så tänkte jag försöka ta mej genom den torsdag/fredag. 


Jr fortsätter med sitt skrik & destruktiva sätt, men ikväll låg h*n faktiskt & skrattade brevid mej i sängen. Jag lovar att jag svävade på moln, så lycklig var jag att se Jr lycklig! *Älskar dej, ungen min!*


Fredag är det tänkt att jag & G ska på stan. Förhoppningsvis får vi med oss S oxå. Det behövs inhandlas lite krafs till studierna. 

Men dessvärre upptäckte jag nyss att jag inte betalat rättsmedicinboken än. Det MÅSTE göras nu. Jag har en hundring på kontot. 


Summa summarum: Har Du en slant över? Känner Du att Du vill stödja en medmänniska? Ta då chansen! Sätt in pengar på kontonummer blablabla...


[HJÄLP MiG!]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rataxes - 4 februari 2009 19:45

Rataxes säger adjö & tackar för den här tiden!   So long, suckers! ...

Av rataxes - 4 februari 2009 13:20

Av rataxes - 3 februari 2009 20:16

Äntligen fått Jr i säng! Jag kom hem från träningen 18:30, & det var mer eller mindre kaos här hemma. Så istället för att i lugn & ro laga middag till mej själv & njuta av att Sr skötte läggningen... fick jag göra allt själv. Sr gick & sov. Nu är jag...

Av rataxes - 2 februari 2009 15:49

Ska jag gifta mej ska det vara med en naprapat! Tänk vad underbart att leva med nån som verkligen hittar triggerpunkterna med en gång! Ooolala! ...

Av rataxes - 30 januari 2009 22:30

CSN har äntligen fått fingrarna ur arslet & gett mej mina efterlängtade penningar. Detta firades med en heldag på stan med A! Fick lära mej att rumpmasar INTE är homosexuella... utan nåt jävla band från typ Hedemora. Herregud, man får väl räkna med ...

Ovido - Quiz & Flashcards