Alla inlägg den 20 september 2008

Av rataxes - 20 september 2008 23:33

Jr pigg vid 7... jag & älskling turades om att gosa i lugn & ro...


Ut i skogen. På hemvägen tar Jr hem en snigel som får namnet Sigge, då det låter som "Sigge" när Jr säger "snigel".

Jag pumpar kompisen G på snigelinformation, men plötsligt kommer det fram färska uppgifter om att Sigge hoppat från balkongen, ner i gräset.


Min kompis A kom förbi med en orkidé som tack för att jag kollat rymdkatten. Jag blev sååå glad!


Efter två timmars läggning & bråk somnar Jr.


Jag & älskling har kollat på "Guess who's coming to dinner" nu ikväll.

Jag har druckit 3 aqua tini & min kropp är totalt fri från all smärta & spänningar. Underbart! Varför dricker jag inte oftare?? (Därför att jag varken har behovet, pengarna eller tiden, kanske?!)


Klarade lagtestet (skolkrafs) = me happy!


NÄR ska Sverige återuppta dödsstraff??

Jag bara undrar.


// Godnatt Världen!

Ovido - Quiz & Flashcards