Alla inlägg den 2 september 2008

Av rataxes - 2 september 2008 22:41

Jaha... vart ska man börja?

Igår började jag skolan i Skellefteå.

Mitt bästa studiebeslut någonsin!

Har träffat några helt fantastiskt underbara människor, & det känns faktiskt riktigt skit att programmet är nätburet. Vi kommer ha en till träff i Skellefteå i år, men resten sker via datorn.

Imorse klev jag upp kl 04, & imorgon blir det likadant.

Det tar nästan 2,5 timme med buss. Men jag fick bara uppleva en busstur utan sällskap. 3 gånger har jag nu åkt buss med en kille som heter S. Jag vet inte hur jag ska beskriva honom. Underbar!

Kan man skriva så? Jag vet inte om jag någonsin (förutom bästiskillen J) träffat någon så genomsnäll människa.

Och smart! Vi snackar 7 år yngre kille med otroliga resurser.

Synd nog kan han själv inte se det.

På skolan har vi blivit ett litet kul gäng... K, L & G (+ busskompisen S förstås). Jag har inte skrattat så här mycket på hela året som man gör med dessa människor.  Det svider i hjärtat att imorgon är sista liveträffen på ett bra tag.


Jag har fyllt år idag. Blev (på allvar, faktiskt) totalt jätteosäker på hur gammal jag var. Men sen klarnade det. Tur det. Senildemens vid min ålder är ovanligt, & jag tänker fan inte vara något undantag.

Ovido - Quiz & Flashcards