Alla inlägg den 6 september 2008

Av rataxes - 6 september 2008 20:52

Jr väckte mej innan 7 imorse. Jag var tröttare än tröttast. Ett tag senare kommer Sr upp oxå... full av energi. Han tjatar på mej att vi måste hyra en bil idag. Tillslut gick jag med på det, tog cykeln till närmsta mack, & kom hem igen i en liten silverfärgad Yaris. OJ VAD ROLIGT! NU SKA VI PASSA PÅ ATT HANDLA SÅNT VI INTE FÅR MED OSS PÅ CYKELN. Trodde vi ja. Jr skrek mest hela tiden. Han slogs, revs & bets. Vi kom till ÖB, skohuset & InterSport. Sen åkte vi hem med monstret. Jag tog bilen ensam till Maxi för att handla lite skit där, & så köpte jag middagen på Mc Donald's. (Vi äter där två gånger per år, så det var vi banne mej värda!) Sen åkte jag tillbaka med bilen & cyklade hem på gamla knarriga Bettan.


Jag saknar G. Jag vill skratta & spela Mario Kart. 



Ovido - Quiz & Flashcards