Alla inlägg den 29 september 2008

Av rataxes - 29 september 2008 20:41

Min pappa & svåger (om det nu heter så?) sov här i natt. Vad roligt det var att se lite familj! Dom skulle kika på en amerikanare, men det blev visst inget köp.


Jr var hemma från dagis idag. Igår var det feber & kräka här hemma.

Men det är rätt mysigt när Jr är hemma lite sjuk. Det blir mera gos & mindre bråk. Men imorgon blir det banne mej dagis! Ungen behöver lite action!


Sista seminariet på kursen väntar imorgon. Hoppas min nya webcam kan försköna mitt tryne. Min förra webcam gjorde det då inte!

Hoppas jag klarat kursen sen. Med eller utan suddig webcam.


Filmmyset har ständigt fått flytta på sej. När ska jag få se kärleksfilm med min älskling egentligen? Det är tur jag har kompisen G! Lite film får jag då minsann se i mitt liv.




Ovido - Quiz & Flashcards