Alla inlägg den 11 september 2008

Av rataxes - 11 september 2008 20:45

Idag har jag gjort min fältstudie på rättspsykiatrin.


G är på akvariellt möte med sina fiskkompisar. G undrade varför jag inte bloggat på ett tag, så nu gör jag det för hans skull. (Så han ska ha nåt att läsa. Och förresten har jag nog inte så många fler läsare heller för den delen...)


Min stora älskling pluggar & min lilla älskling sover.


Gårdagens happening var väl att det hängde en våtdräkt ute på mattupphängaren vid huset brevid. Låter kanske inte så kul, men det var det!


Jag är kattvakt denna vecka till världens fulaste kattunge. Ni kan inte ana hur den ser ut. Tänk er en blandning mellan Michael Jackson & en köttätande rymdvarelse. Med krokig svans.


Avslutar med en av mina favvisar på you tube:

http://www.youtube.com/watch?v=bEo5bjnJViA






Ovido - Quiz & Flashcards