Alla inlägg under oktober 2008

Av rataxes - 9 oktober 2008 18:01

Jag har "rast" innan jag ska stoppa Jr i säng.

Hör hur Jr leker med sin pappa, & nu är det action!

Jr spottar inomhus! (Dricker oboy & spottar ut det...)

Pappan: NEJ så får man inte göra!

Har jag gjort något fel i min uppfostran?

Jag accepterar att Jr tar vatten i munnen & spottar i badet.

Jag spottar väldigt mycke ute, speciellt om det är daggmaskar (en tvångshandling). Men ingen (förutom Jr) spottar ut dryck i denna familj!

HJÄLP! FRÖKEN NANNY!? JO FROST! WE NEED YOU SO BADLY!!

Av rataxes - 6 oktober 2008 20:56

Packat upp bäbisklädlådan. Finner inga ord... eller jo... fan vad gulliga!!

Hur kan vår lilla skit varit såå liten?

Ett visst sug efter numero 2 kryper sej fram.


Jr blev inte ledsen när jag lämnade imorse.

WOW! Det var fan inte illa på en måndag. Me love Jr!


Idag började en ny kurs. Jag står som ett frågetecken.

Men det ska väl förstås snart, hoppas jag. Annars det är illa.


Imorgon ska jag leka med G. Vi ska köra över prostituerade.

(Tv-spel alltså, jag har ingen bil här i stan).

Av rataxes - 5 oktober 2008 18:36

Jag är bakis. Det är straffet man får för att man för EN ENDA JÄVLA GÅNGS SKULL går på fest. Usch aldrig mer alkohol! Sorry Elvis-vinflaskan, du får antingen jäsa eller drickas upp på egen hand av Sr. Jag vill fan inte se dej! Jag är från & med nu nykterist. Det kommer jag nog vara fram till nyår.

Av rataxes - 2 oktober 2008 18:47

Idag snattade min lilla Jr för första gången!

H*n tog en grötkorv & lallade glatt förbi kassan...

Kassören tyckte det var bra tidigt att snatta i så ung ålder... :)

G & S var med & kunde bevittna grötstölden.

Ingen kom till skada, & gröten är betald.





Av rataxes - 1 oktober 2008 20:28

Jag är den mest misslyckade jävla människan som någonsin vandrat på denna jord. Jävla skit! Ingenting klarar jag av. Jag är så jävla värdelös & fet & vidrig & snart dör jag av självförakt!

Ovido - Quiz & Flashcards