Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av rataxes - 22 oktober 2008 18:58

Fattar inte världen att Österfors flottbro MÅSTE räddas??

Fattar ni inte hur mycket den betyder för oss/mej/dom som bor där??

Fattar ni inte vilka fina minnen JAG har därifrån??

Va? Va? Vaaa??

Ge fan i att döda världens vackraste picnicplats!

Av rataxes - 22 oktober 2008 13:46

Det börjar bli deprimerande med alla dessa jävla kedjemail...

Jag hatade dom som barn, & var alltid den som bröt kedjan. Jag hatar dom nog ännu mer nu när dom kommer i e-form.

Hur som helst, det deprimerande i det hela är att man ska skicka kedjemailet vidare till minst 10 väninnor, till exempel. Eller fem väninnor.

Jag har inte fem vänninor!!

Jag blir alltså automatiskt det där jäveln som sabbar kedjan.

Hade jag haft fem väninnor hade jag sabbat kedjan i vilket fall, men hur kul är det att dagligen inse att man inte har fem väninnor??

SLUTA SKICKA KEDJEMAiL TILL MEJ, SNÄLLA!!

Sluta påminn mej om att jag inte har massa kompisar.


Jag & A har äntligen varit å tränat!

Iförd vinröda plyschbyxor från 70-talet, blekrosa pojktröja från KappAhl's barnavdelning, snygg randig ziptröja & urtvättade svart strumpor äntrade jag rummet. Vilken succé!!

Det blev bodybalance. Det var skoj, men svårt & vingligt & ajajajajaj i ryggen. Vi ska försöka prova några till pass innan vi köper ett kort. Jag är supersugen på vattengympa. Där slipper man ryggvärk & man känner sej inte så fet & tung.


Ovido - Quiz & Flashcards