Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Larz Kristerz, döda lår & Nikokick tretusen

Av rataxes - 26 oktober 2008 21:56

Jag & A har varit på Africansk dans. Det var skoj, men mina lår (baksidan av dom) gick av. Å tack vare att låren gick av så tappade jag takten fullständigt.


När vi flamsat färdigt stack jag till apoteket & köpte en sån där nikotinchock i form av sprayflaska till munnen. Jag har nämligen slutat missbruka snus! Dag ett idag alltså. Puh! Första användningen tog jag i ordentligt med ett par sprut per sida i munnen. Nikokick tretusen!

Men nu mår jag bra.


Och jag ska passa på att höja svt.se/play till skyarna som TACK att jag kunde se dansbandskampen. Heja Larz Kristerz! Go go go!

Är det bara jag som ser att Big Crow Pete & den stora killen är brorsor??

Förmodligen tvillingbrorsor. Love you guys!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rataxes - 4 februari 2009 19:45

Rataxes säger adjö & tackar för den här tiden!   So long, suckers! ...

Av rataxes - 4 februari 2009 13:20

Av rataxes - 3 februari 2009 20:16

Äntligen fått Jr i säng! Jag kom hem från träningen 18:30, & det var mer eller mindre kaos här hemma. Så istället för att i lugn & ro laga middag till mej själv & njuta av att Sr skötte läggningen... fick jag göra allt själv. Sr gick & sov. Nu är jag...

Av rataxes - 2 februari 2009 15:49

Ska jag gifta mej ska det vara med en naprapat! Tänk vad underbart att leva med nån som verkligen hittar triggerpunkterna med en gång! Ooolala! ...

Av rataxes - 30 januari 2009 22:30

CSN har äntligen fått fingrarna ur arslet & gett mej mina efterlängtade penningar. Detta firades med en heldag på stan med A! Fick lära mej att rumpmasar INTE är homosexuella... utan nåt jävla band från typ Hedemora. Herregud, man får väl räkna med ...

Ovido - Quiz & Flashcards