Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Umeå - vänder kappen efter vinden

Av rataxes - 24 augusti 2008 19:27

Den försvunna 14-åriga flickan Anab är återfunnen och VID LIV!

Innan detta kom fram så skrev alla hur jävla synd det var om flickan, hur värdelös polisen är & bla bla bla. Nu är flickan återfunnen i Rinkeby, & plötsligt ändrar man åsikt. Nu är hon helt plötsligt ingen stackars liten flicka länge. Polisen har slösat resurser i onödan, & lilla Anab borde få betala det. SKÄMS PÅ ER!

Jag önskar dej ett gott liv, Anab!


http://vk.se/Article.jsp?article=210854

 

Vill ni ha roligt?

Häng med i diskussioner på vk.se & se hur otroligt gnälliga Ume-bor är! Kan bli riktigt underhållande ibland! ;)

 

Jr har lärt sej säga "pucko" idag. Vi refererar till chokladdrycken, så ungen inte blir kriminell senare i livet.

 

Imorgon ska jag till tandläkaren. Den som gissar rätt på hur många hål jag har, välkomnas att betala räkningen.






 
 
Ingen bild

Sara

24 augusti 2008 22:05

Kom bara ihåg hos tandläkarn att använda pengarna som man nu får av försäkringskassan! Säg bara till i disken! typ 300 spänn tror jag, iaf för mig ;) Tur man har en moster som är tandsköterska som berättar sånt här annars hade jag missat det och betalt MKT :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rataxes - 4 februari 2009 19:45

Rataxes säger adjö & tackar för den här tiden!   So long, suckers! ...

Av rataxes - 4 februari 2009 13:20

Av rataxes - 3 februari 2009 20:16

Äntligen fått Jr i säng! Jag kom hem från träningen 18:30, & det var mer eller mindre kaos här hemma. Så istället för att i lugn & ro laga middag till mej själv & njuta av att Sr skötte läggningen... fick jag göra allt själv. Sr gick & sov. Nu är jag...

Av rataxes - 2 februari 2009 15:49

Ska jag gifta mej ska det vara med en naprapat! Tänk vad underbart att leva med nån som verkligen hittar triggerpunkterna med en gång! Ooolala! ...

Av rataxes - 30 januari 2009 22:30

CSN har äntligen fått fingrarna ur arslet & gett mej mina efterlängtade penningar. Detta firades med en heldag på stan med A! Fick lära mej att rumpmasar INTE är homosexuella... utan nåt jävla band från typ Hedemora. Herregud, man får väl räkna med ...

Ovido - Quiz & Flashcards