Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av rataxes - 15 augusti 2008 17:46

Sitter & lallar framför min fina dator! ;)

Jr & Sr är ute & leker. Snart dags att stoppa Jr i säng.


Vi har haft besök av A som kom med pistagebullar!

Mums! Det tackar vi gott för.


Jag är seg & trött. Hade tänkt hålla mej vaken så jag kan se Mord i sinnet kl 22. Lite mord är aldrig fel en fredagkväll i soffan!

En påse godis & en burk cola har jag handlat oxå.


Igår kväll kom IKEA-leveransen. Jag skruvade soffbord & Sr skruvade arbetsbord. Sen mös vi i soffan framför Al Gores film En obekväm sanning. Nu var det ju inte så jäkla mycket nytt för oss, då vi är riktiga miljömuppar. (TACK storasyster för att du myntade ordet! Eller iaf kallade mej miljömupp... men det är ju faktiskt så att även DINA ungar & deras ungar ska leva i skiten. Skärp till dej! Man behöver inte åka bil ÖVERALLT.) Så där ja. Skönt att få det ur sej.


Och idag avslutar jag med mitt favoritordspråk:


 * Skit Ska Skit Ha*

 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards