Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av rataxes - 25 augusti 2008 21:14

Det skulle ha stått "dag tre utan socker", men jag måste erkänna: jag har ätit ca 50 gram mörk choklad.

(Vi snackar 70%-ig, så det är inte världens största brott...)

 

Varit till tandläkaren. Två hål.

Ska tillbaka i september & laga.

Ska även dra ur min snea visdomstand & få framtanden fin igen.

(Jag bet av en bit för några år sedan. Damn you piercing!)

 

Nu lallar jag på nätet & lyssnar på Sweeney.

 

Imorgon lä jag till bibblan på universitetet & fixa cd:n med likbilder.

(Den jag vägrar köpa för 900 spänn).

 

Åker hem till Dalarna i september, & tillbaka till Umeå med mamma & pappa några dagar senare. Måste hälsa på min mormor & morfar!


Tillbaka till choklad-incidenten. Jag vill inte sluta mitt liv så här:

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards