Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av rataxes - 12 augusti 2008 21:39

Idag kom den! Min laptop! Min allra första egna dator!


Jag & jr har cyklat till bibblan. Katastrof! Jr gallskrek, gick bärsärkargång & fick halva stan att glo på oss. Och man kan faktiskt inte låta bli att känna sej som en dålig mamma. Ungen skriker, folk tror väl man varit elak. Det dom däremot inte visste var att jag cyklat en halvmil (enkel väg) för att låna fler böcker med "Prick och Fläck" till min härliga lilla unge. 


På torsdag väntar vi leverans från IKEA. Vi hade preliminärt fått veta att grejorna skulle komma igår. Denna ständiga väntan på IKEA-leveranser alltså...


Imorgon börjar jr på dagis igen. Jag hoppas adlibris skickar min bok snabbt (knappast va!) så jag kan börja smygläsa inför skolan som börjar i september. Jag ska läsa Rättsmedicin, & ser verkligen fram emot det! Fan vad spännande!









Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards