Alla inlägg den 20 januari 2009

Av rataxes - 20 januari 2009 21:45

Nya kursen i skolan är dum i huvudet.

Jag har lust att hoppa av. 

Och extra jobbigt blir det när jag är så jävla retarded.

Borde återuppta min karriär som uska inom hemtjänsten.

Hanka mej fram på timlön & dödslängtan.

Då kan jag verkligen ALDRIG flytta hem till Dalarna.


Och inte kan jag skärpa mej gällande vikten. 

Jag missbrukar socker som en alkoholist missbrukar alkohol.

Har bokat 3 träningspass denna vecka, men vad fan hjälper dom när jag vräker i mej FETT & SOCKER?!!


På måndag ska jag till en naprapat. Det betyder att jag kommer vara smärtfri i rygg/nacke/axlar/leder i 2-3 dagar. Det är höjden av lycka!







Av rataxes - 20 januari 2009 15:20

På allmän begäran (vi kan väl låtsas att det var det) ska jag skriva ett inlägg om tjejen som fick en lagbok i ögat! Det var i fredags som jag, A & S åt lunch på MAX. In kommer en klasskompis till tjejerna, som tydligen hade lite otur en dag när hon var ute & gick. Tjoff sa det så halkade hon på arslet, & väskan som innehöll Sveriges Rikes Lag 2009-års upplaga tjongade upp i luften & for in i ögat på tjejen. Hahahahaha! Vilken jävla LOSER!!



Ovido - Quiz & Flashcards