Alla inlägg den 5 januari 2009

Av rataxes - 5 januari 2009 19:51

Jag har varit på iksu & tränat. Duktiga jag! (Det var i november sist... så det var ju så att säga på tiden). När jag skulle duscha inser jag att jag tappat min skåpnyckel. FUCK. Hade tur att en liten tjej hade simbrillor, så hon kunde glugga på havets botten. Nä ingen nyckel. Letade på golv, i blomkrukor, på dass... ingen nyckel. Så en tant var gullig & sa till i receptionen, & dom skickade ner en som skulle klippa upp låset på mitt skåp. Stackars sate fick kämpa & kämpa... mitt lås var typ lite för litet. (Tänk er dagbokslås, fast lite större). Tjoff, så fick hon upp det. Jag blev överlycklig att se min fina kånken igen. När jag börjar klä av mej är det något som flyger ut ur bh:n. Aha! Min skåpnyckel!

Ovido - Quiz & Flashcards