Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Knöl & vinterjacka

Av rataxes - 10 november 2008 19:01

Jag & G har lunchat på Örnen! Pga punka på gamla Bettan (förvånad någon??) så gick vi till NUS. Där fick vi PPD. G blev knölig, men det blev inte jag. Sen åkte vi ner på stan. Jag köpte mej äntligen en vinterjacka! Ja ni hörde rätt! JAG HAR KÖPT EN VINTERJACKA! Sen åkte vi hem. Och råkade faktiskt stöta ihop på ica. Sen hämtade jag Jr på dagis, & psykosen var ett faktum. Jag börjar misstänka att Jr inte är nöjd med mej som sin mamma. Och hur ska man tackla det?


Nu är det dr Phil!

Sen Ernst!


// Tjipp!

 
 
Ingen bild

A

10 november 2008 23:38

Grattis till jackan!! Trodde du skulle gå hela vintern i din gamla regnjacka...;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rataxes - 4 februari 2009 19:45

Rataxes säger adjö & tackar för den här tiden!   So long, suckers! ...

Av rataxes - 4 februari 2009 13:20

Av rataxes - 3 februari 2009 20:16

Äntligen fått Jr i säng! Jag kom hem från träningen 18:30, & det var mer eller mindre kaos här hemma. Så istället för att i lugn & ro laga middag till mej själv & njuta av att Sr skötte läggningen... fick jag göra allt själv. Sr gick & sov. Nu är jag...

Av rataxes - 2 februari 2009 15:49

Ska jag gifta mej ska det vara med en naprapat! Tänk vad underbart att leva med nån som verkligen hittar triggerpunkterna med en gång! Ooolala! ...

Av rataxes - 30 januari 2009 22:30

CSN har äntligen fått fingrarna ur arslet & gett mej mina efterlängtade penningar. Detta firades med en heldag på stan med A! Fick lära mej att rumpmasar INTE är homosexuella... utan nåt jävla band från typ Hedemora. Herregud, man får väl räkna med ...

Ovido - Quiz & Flashcards